Odstop od nakupa

Policy - Return Policy

Odstop od nakupa in vračilo izdelkov

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov imate pravico, da v roku 14 dni od datuma dostave izdelka enostransko odstopite od pogodbe, ne da bi za to navedli razlog. Ta pravica zajema izključno fizične osebe, ki nakup opravijo na daljavo (npr. spletni nakup). Ta pravica ne zajema nakupov opravvljenih na pravno osebo.

Kako uveljaviti pravico do enostranskega odstopa od pogodbe:

  • Svojo odločitev o enostranskem odstopu od pogodbe nas morate obvestiti pred iztekom roka z nedvoumno izjavo, poslano po pošti na naslov iSTYLE d.o.o., Ameriška ulica 8, 100 Ljubljana, ali po elektronski pošti na naslov webshop@istyle.si.
  • V obvestilu navedite svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko ali naslov elektronske pošte ter številko spletnega naročila.
  • Vračilo izdelka morate izvesti brez odlašanja, najkasneje v roku 14 dni od datuma dostave izdelka.
  • Potrditev o prejemu obvestila o enostranskem odstopu od pogodbe vam bomo brez odlašanja, a najkasneje v zakonsko predpisanem roku 8 dni, poslali po elektronski pošti.
  • Vračilo kupnine bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od datuma potrditve o prejemu. Vračilo se izvede na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. Če to ni mogoče, se vračilo izvede na bančni račun kupca.

Priporočila za nakup v iSTYLE spletni trgovini:

  • Pozorno si oglejte specifikacije izdelka, navedene v ponudbi na iStyle.si, ko izbirate izdelek.
  • Ne prevzemite izdelka, če je embalaža poškodovana. Dostavljavca opozorite na poškodbo embalaže in zahtevajte, da izdelek vrne nam, saj se v nasprotnem primeru šteje, da ste prevzeli izdelek z nepoškodovano embalažo.
  • Preglejte izdelek, in če ima vidne poškodbe (npr. zlomljen del, opraskan izdelek zaradi transporta ali skladiščenja), nas čim prej obvestite in vrnite izdelek, ne da bi ga uporabili.
  • Če izdelek nima vidnih poškodb, ga preizkusite (npr. ga priključite na elektriko ali baterijo), in če z njim niste zadovoljni, ga lahko vrnete, vendar ga ne uporabljajte.

V izgib morebitnim stroškom:

Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • Previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Izdelek vrnite v originalni, nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.
  • Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane ali gladke površine.
  • Zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku.
  • Namizni računalniki, prenosniki, tablični računalniki, telefoni in pametne ure naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ne sme biti opravljena ob vračilu blaga. Če je vrnjen izdelek že aktiviran, si iSTYLE pridržuje pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti vračila za 15 % kupnine, saj aktivacija ni potrebna za ugotovitev dejanskega stanja naprave.
  • Ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema) ali pečat (električne zobne ščetke, depilatorji,…).
  • Na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…).
  • Na izdelkih ne smejo biti vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske,…) ali poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji naprav. Ne vgrajujte naprav dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

Vračilo blaga ni možno v naslednjih primerih:

  • Kadar je bilo blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (Primer: prenosniki po naročilu)
  • Kadar blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti. (Primer: izdelek se prodaja samo v paketu, t.i. "bundle")
  • Kadar gre za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat.
  • Iz higienskih razlogov prav tako odstop ni mogoč za vse vrste ušesnih slušalk, ki niso originalno zapakirane oz. imajo odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

Stroški vračila blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov morate sami kriti neposredne stroške vračila izdelka, če uveljavljate pravico do enostranskega odstopa od pogodbe.

Odgovornost za stvarne napake

iSTYLE odgovarja za stvarne napake izdelkov, ki jih prodaja na svojih spletnih straneh, v skladu s predpisi, zlasti z Obligacijskim zakonikom Republike Slovenije.