Servis

Info ikona
Svojo napravo lahko oddate v servis v katerikoli izmed naših trgovin v Sloveniji. Če želite pred posegom posvet z našimi servisnimi strokovnjaki, se oglasite v naši poslovalnici v Kristalni palači od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00.

Naš servis je pooblaščen Apple servis.

Naši certificirani Apple tehniki uporabljajo le originalne Apple rezervne dele, zato nam lahko zaupate z vsemi vašimi Apple napravami.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Obiščite servisno lokacijo v Kristalni palači

Waypoint Waypoint Waypoint

Dostava na dom

V kolikor ne želite osebno prevzeti svoje naprave iz servisa, vam nudimo dostavo na dom. Popravljeno napravo vam bomo poslali na željen naslov, vsi vaši paketi pa so zavarovani za vrednost naprave. Prosimo le, da nam ob predaji enote v servis pustite še originalno embalažo.

Pravice potrošnikov in pravni vodič

Garancija ali izven garancije? Kaj točno je garancija? Z drugimi besedami, kakšna je pravna podlaga za brezplačno popravilo.

Potrošniške Pravice in Pravni vodič vam bodo pomagali odgovoriti na vaša vprašanja.

Potrebujete pomoč? Pišite nam ali nas pokličite!

+386 70 666 444

Pon - Pet: 9:00 - 16:00

Call Center icon
Q&A icon

Imate vprašanje? 

Poglejte naša Pogosta vprašanja, če pa tam ne najdete odgovora, nas pokličite!

Pravice potrošnikov in pravni vodič

Dobavitelj daje garancijo na izdelke v obsegu in pod pogoji navedenimi tukaj.

Podjetje garantira končnemu uporabniku strojne opreme za obdobje enega (1) leta od dneva nakupa izdelka. Kot končni uporabnik strojne opreme se smatra fizična oseba, ki je izdelke kupila za svojo osebno uporabo ali za uporabo članov svoje družine. Garancija se nanaša na material in delo, prizna pa se samo v primeru, če je bil izdelek v trenutku prodaje nov in neuporabljen. Če je na izdelku ugotovljena napaka, lahko podjetje:

  • izdelek brezplačno popravi z uporabo rezervnih delov
  • izdelek zamenja z novim
  • lahko pa uporabniku vrne celoten znesek kupnine za izdelek

Za popravljeni izdelek velja preostala garancija izvirnega izdelka. Če je bil izdelek zamenjan z novim, se na ta izdelek daje garancija, ki sicer velja za nov izdelek. V primeru zamenjave izdelka ali njegovega dela z drugim, zamenjani izdelek preide v last uporabnika, izvirni izdelek pa v last podjetja. Garancija na delo in rezervne dele velja 3 mesece od menjave oziroma popravila. Proizvajalec zagotavlja vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate še tri leta po preteku garancijskega roka. V primeru reklamacije mora končni uporabnik izdelek dostaviti svojemu prodajalcu, oziroma pooblaščenemu servisu.

Prenosna strojna oprema je vsak izdelek podjetja Apple, ki lahko deluje brez izvora napajanja. Garancijske storitve za prenosne izdelke so dostopne v vsem svetu, čeprav pooblaščeni ponudniki storitev podjetja Apple ne delujejo v vseh državah, prav tako vsi pooblaščeni ponudniki storitev podjetja Apple v državi, v kateri ni kupljen izdelek, nimajo na razpolago vseh rezervnih in sestavnih delov za konkreten izdelek. Če se v neki državi izdelka ne da popraviti, ga lahko uporabnik na lastne stroške pošlje v drugo državo, na primer v državo, v kateri je izdelek kupljen, kjer bodo izdelek popravili ali zamenjali.

Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Garancija velja na geografskem območju Republike Slovenije.

Omejitev in prenehanje garancije

Garancija ne velja za:

  • napake, ki so nastale kot posledica nestrokovnih posegov, zlorabe in uporabe z drugimi izdelki, ter neupoštevanja navodil proizvajalca
  • napake, ki so nastale kot posledica servisnih posegov (vključno z aktualizacijo in razširitvijo programske opreme), ki so jih opravile osebe, ki niso iz pooblaščenega servisa podjetja
  • napake, ki so nastale kot posledica neavtoriziranega modificiranja sestavnih delov ali malomarnega ravnanja oz. poškodb na enoti
  • izdelke s katerih je odstranjena ali spremenjena serijska številka
  • izdelke, ki so izrabljeni zaradi običajne uporabe ter napake zaradi katerih je izdelek prodan po nižji ceni in je bil kupec o tem opozorjen
  • izdelek, ki je bil uporabljen v neprimernem okolju (vlaga, vročina, mraz, prah, itd.)
  • okvare zaradi porušenja programske opreme ali če je na enoti naložena neoriginalna programska oprema
  • napake katere so posledice nihanja omrežja, prenapetosti, poplave, potresov, višje sile itd.
  • izdelke, ki so ukradeni ali imajo za njih uradni organi utemeljeno domnevo o kraji

PRODAJALEC NE ODGOVARJA ZA NEPOSREDNE IN POSREDNE ŠKODE, KI BI NASTALE ZARADI NEUPOŠTEVANJA GARANCIJSKIH POGOJEV ALI DRUGIH PRAVNIH DOLOČB, KAKOR TUDI NE ZA ŠKODE ZARADI IZOSTANKA DOBIČKA, PROMETNE NESREČE, IZGUBE DOBREGA IMENA, ŠKODE NA NAPRAVI ALI PREMOŽENJU ALI STROŠKE ZA OHRANITEV ALI KOPIRANJE PROGRAMA IN PODATKOV, SHRANJENIH V IZDELKU TER IZGUBO ZAUPNIH INFORMACIJ. PRODAJALEC IZRECNO IZJAVLJA, DA NE GARANTIRA ZA POPRAVILO ALI ZAMENJAVO IZDELKA BREZ RIZIKA ZA IZGUBO. V PRIMERU, DA JE GARANCIJSKI ZAHTEVEK NEUPRAVIČEN, JE KUPEC DOLŽAN PORAVNATI NASTALE STROŠKE. PRED POŠILJANJEM V SERVIS NA STROŠKE PRODAJALCA, OBVEZNO POKLIČITE PRODAJALCA, DA SE DOGOVORITE ZA NAČIN POŠILJANJA.

Programska oprema in podatki

Opozorilo: Pred pošiljanjem izdelka v garancijsko popravilo ali dostavo v servis, mora uporabnik poskrbeti za kopijo sistemske programske opreme, aplikacij in vseh podatkov, izključiti vstopno geslo ter izključiti funkcijo Find My Device. Uporabnik je odgovoren za ponovno namestitev programske opreme, podatkov in gesla. Ohranitev podatkov ni sestavni del garancijskega popravila. Prodajalec in servis ne odgovarjata za izgubo podatkov med transportom in popravilom.

Stvarna napaka po OZ

Za stvarno napako gre takrat, kadar:

  • stvar nima lastnosti, potrebne za njeno običajno rabo;
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
  • se stvar ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.

Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po izročitvi, če so posledice vzroka, ki je obstajal že pred tem. Prodajalec pa ne odgovarja za tiste napake, ki so bile kupcu ob sklenitvi pogodbe znane ali pa mu niso mogle ostati neznane. Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s povprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari. Vendar pa prodajalec odgovarja tudi za tiste napake, ki bi jih kupec z lahkoto opazil, če izjavi, da stvar nima nobenih napak.

O skritih napakah, torej tistih, ki jih kupec ni mogel takoj opaziti, mora kupec o tem prodajalca opozoriti v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi to pravico. prodajalec pa ne odgovarja za napake, ki se pojavijo v 6 mesecih po izročitvi stvari, razen če se s pogodbo določi daljši čas.

Preverite, kateri so obvezni podatki na spletni strani ali v spletni trgovini S pogodbo je mogoče omejiti ali pa popolnoma izključiti prodajalčevo odgovornost za stvarne napake stvari. Pogodbeno določilo o omejitvi ali izključitvi odgovornosti za napak stvari je nično, če je bila napaka prodajalcu znana, pa o njej ni obvestil kupca, kot tudi tedaj, ko mu je prodajalec to določilo vsilil, ker je izkoristil svoj prevladujoč položaj.

Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

  • zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
  • zahteva znižanje kupnine;
  • odstopi od pogodbe (vendar le takrat, ko je dal prodajalcu primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe).

V vsakem od teh primerov pa ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode. Te pravice ugasnejo po enemletu od dneva, ko je prodajalcu poslal obvestilo.

Stvarna napaka po ZVPot

Napaka je stvarna:

  • če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali pa bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake - takšno pogodbeno določilo je nično.

Vir:

Obligacijski zakonik (OZ; UL RS, št. 40/2007)
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, UL RS, št. 38/2014)

Vaša Apple naprava je v najboljših rokah!


Smo ponosni pooblaščeni Apple servisni ponudnik. To pomeni, da bomo vaše naprave popravili v skladu s strogimi Apple standardi in pri tem uporabljali le rezervne dele in orodja proizvajalca. Naš servis in tehniki sodelujejo v Apple izobraževalnem sistemu in imajo vse potrebne certifikate. Dostavite lahko napravo kupljeno v drugi trgovini, tudi v drugi državi, saj bodo vsa popravila vnešena v Apple globalni sistem. 

Dostava na dom

V kolikor ne želite dvakrat hoditi v našo trgovino in osebno prevzeti popravljene naprave, lahko zahtevate dostavo na dom. Popravljeno napravo vam bomo poslali na željeni naslov. Vsi naši paketi so zavarovani za vrednost naprave. Prosimo pa vas, da nam pri predaji enote v servis, pustite še originalno embalažo.

Svojo napravo lahko oddate v servis v katerikoli izmed naših trgovin v Sloveniji. Če želite pred posegom posvet z našimi servisnimi strokovnjaki, se oglasite v naši poslovalnici v Kristalni palači.


Servis iSTYLE Kristalna palača

Naslov

Ameriška ulica 8,
1000 Ljubljana
070 666 444


Obratovalni čas

Ponedeljek-petek: 9.00-16.00 Sobota in nedelja: Zaprto


Prosimo, shranite si pomembne podatke, saj za izgubo le-teh ne odgovarjamo.

Obvezno izključite funkcijo Find My iPhone, poseg sicer ni mogoč. Navodila za deaktivacijo so na spodnji povezavi.

V kolikor želite obdržati podatke na napravi, odstranite Face ID/Touch ID in geslo.

V večini primerov menjava baterije traja 1-2 uri.

Če potrebujete račun na podjetje, nam to predhodno sporočite.

Rezervacija termina trenutno ni možna

Prosimo, shranite si pomembne podatke, saj za izgubo le-teh ne odgovarjamo.

Obvezno izključite funkcijo Find My Device, poseg sicer ni mogoč. Navodila za deaktivacijo so na spodnji povezavi.

V kolikor želite obdržati podatke na napravi, odstranite Face ID/Touch ID in geslo.

Menjava poškodovanega zaslona za iPhone lahko traja 8 delovnih ur za modele iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, XR, Xs, Xs Max, iPhone SE 2. gen., iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro in iPhone 13 Pro Max.

Menjava zaslona za iPhone SE 1. gen. lahko traja 4-7 delovnih dni, saj ga je potrebno poslati v Apple servisni center.

Če potrebujete račun na podjetje, nam to predhodno sporočite.

Rezervacija termina trenutno ni možna

Prosimo, da ob prihodu na termin prinesete dokazilo o nakupu (račun), saj je v nekaterih primerih le-ta potreben za uveljavljanje garancije.

Prosimo, shranite si pomembne podatke, saj za izgubo le-teh ne odgovarjamo.

Če želite račun na podjetje (velja za negarancijska popravila), nas o tem predhodno obvestite.

Rezervacija termina trenutno ni možna

Prosimo, da ob prihodu na termin prinesete dokazilo o nakupu (račun), saj je v nekaterih primerih le-ta potreben za uveljavljanje garancije.

Prosimo, shranite si pomembne podatke, saj za izgubo le-teh ne odgovarjamo.

Obvezno izključite funkcijo Find My iPhone/Device oziroma Activation Lock (za Apple Watch), sicer poseg ni možen.

Če želite račun na podjetje (velja za negarancijska popravila), nas o tem predhodno obvestite.

Rezervacija termina trenutno ni možna

Preverite status vašega popravila

Če želite preveriti status vašega popravila, navedite unikatno številko servisnega protokola, ki ste jo prejeli ob oddaji v popravilo.

Pogosta vprašanja

Katere naprave iSTYLE popravlja?
Naš Servis je pooblaščen Apple-ov servis, zato nas lahko kontaktirate za katerikoli Apple ali Beats produkt, vendar vam morda ne bomo mogli pomagati s posebnimi napravami prodanimi v določenih regijah. To so lahko katerikoli Apple produkti, ki niso bili prodani v Sloveniji preko uradnega kanala.

Katerikoli produkt, ki ni bil prodan v iSTYLE-u je lahko popravljen le pod pogoji določenimi s straniproizvajalca.

Garancija velja s potrjenim garancijskim listom in računom. Za garancijska popravila se glede na to kje je bil izdelek kupljen določi tudi način obravnave. iSTYLE servis opravlja popravila za različne tipe jamčevanj, običajno pa so ta popravila opravljena krita z Apple One (1) year limited warranty in v soodvisnosti od tega v kateri državi je bil izdelek kupljen in kdo je garant. Za uveljavitev garancije je potrebno predložti originalni račun oz. “proof of purchase” ali/in garancijski list. Izdelki, ki so bili kupljeni v iSTYLE d.o.o., imajo enakega prodajalca in garanta - iSTYLE d.o.o. ter mednarodno Apple One Year Limited Warranty “
Kam lahko odnesem produkte, ki niso Apple, kupljeni pa so v iSTYLE-u?
Za popravilo ali menjavo lahko take produkte dostavite k nam, mi pa bomo produkt posredovali v ustrezen servisni center za posamezno znamko.

V primeru Apple-ovih produktov, jih lahko dostavite našo servisno poslovalnico ali v enega od mnogih kvalificiranih servisnih ponudnikov po svetu.
Kam dostavim svojo napravo na popravilo?
Svojo okvarjeno napravo lahko dostavite v našo servisno poslovalnico v primeru Apple in Beats produktov jih lahko pošljete tudi s kurirjem ali po pošti, če izpolnete zahtevek. Potrebno je upoštevati, da paketov, ki so poslani na drug način ne moremo prevzeti.
Kako dolgo traja popravilo?
Trajanje popravila je od 7 do 10 dni, odvisno od napake. Morate se zavedati, da se nekatera popravila lahko po zahtevi Appla izvajajo le v evropskih servisnih centrih proizvajalca. Čas popravila je v takem primeru daljši.
Kam dostavim svojo napravo na popravilo?
Svojo okvarjeno napravo lahko dostavite v našo servisno poslovalnico v primeru Apple in Beats produktov jih lahko pošljete tudi s kurirjem ali po pošti, če izpolnete zahtevek. Potrebno je upoštevati, da paketov, ki so poslani na drug način ne moremo prevzeti.
Kaj moram narediti pred oddajo naprave v popravilo?
Preden pustite napravo pri nas, morate opraviti nekaj korakov za obvarovanje svojih podatkov, kot so varnostna kopija podatkov in izklop funkcije Find My iPhone. S seboj morate imeti tudi račun, ki potrjuje nakup naprave.

Za iPhone, Apple Watch in Mac morate obvezno izklopiti funkcijo Find My s pomočjo nadaljnjih navodil in odstraniti napravo iz vašega iCloud računa.

Za Apple Watch morate izklopiti tudi Activation Lock, poglejte link za pomoč pri izklopu.

Če imate težave pri izklopu se obrnite na spletno stran https://www.apple.com/contact/
Kaj moram dostaviti zraven v servisni center?
Dostaviti morate okvarjeno napravo in, če je le možno, kopijo računa. Četudi ni vedno nujno imeti s seboj računa, ga lahko Apple v nekaterih primerih zahteva. Nekateri postopki (npr. garancija) niso mogoči brez računa. Če dostavite še račun, ste lahko prepričani, da vam lahko omogočimo najboljše možne pogoje popravila.

Prosimo dostavite samo okvarjeno napravo. Dodatki ali škatla niso potrebni za popravilo.

V primeru težav s polnjenjem ali težav z baterijo je zraven potreben tudi napajalnik, ki ga uporabljate za polnjenje. Za dodatke brez serijske številke (žične slušalke, kabli itd.) je potrebna še serijska številka produkta, kateremu je bil dodatek priložen ob nakupu.

V primeru napake, ki vpliva na programsko opremo naprave, lahko potrebujemo še geslo naprave, vstopno geslo ali dostop do uporabniškega profila, da lahko težavo testiramo.
Kako poteka proces popravila?
Vsi koraki pregleda in popravila so pogojeni s protokolom proizvajalca. Apple-ov protokol popravil zahteva, da je naprava testirana s programsko opremo proizvajalca, ki zazna napake na strojni opremi. Apple določena popravila opravlja le v svojih evropskih servisnih centrih, zato lahko zahteva, da se naprava popravlja tam.

Če proizvajalčevi testi zaznajo okvaro na strojni opremi, bo naprava popravljena z novim rezervnim delom, v nekaterih primerih pa bo zaradi kompaktnosti naprave in zagotavljanja kvalitete zamenjana naprava v celoti.