Naš servis je pooblaščen Apple servis.

Naši certificirani Apple tehniki uporabljajo le originalne Apple rezervne dele, zato nam lahko zaupate z vsemi vašimi Apple napravami.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Dostavite!

Waypoint Waypoint Waypoint

Dostava na dom

V kolikor ne želite osebno prevzeti svoje naprave iz servisa, vam nudimo dostavo na dom. Popravljeno napravo vam bomo poslali na željen naslov, vsi vaši paketi pa so zavarovani za vrednost naprave. Prosimo le, da nam ob predaji enote v servis pustite še originalno embalažo.

Potrebujete hitro popravilo? Izberite servisno lokacijo.
Rezervirajte termin in izberite Urgentno popravilo.

Naši tehniki redno opravljajo hitra popravila, potrebna je le predhodna rezervacija termina z doplačilom 20 EUR za storitev Urgentno popravilo. Vaša naprava gre tako v takojšnjo obravnavo k tehniku.

Potrošniške pravice in Pravni vodič.

Garancija ali izven garancije? Kaj točno je garancija? Z drugimi besedami, kakšna je pravna podlaga za brezplačno popravilo.

Potrošniške Pravice in Pravni vodič vam bodo pomagali odgovoriti na vaša vprašanja.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas!

+386 70 666 444

Pon - Pet: 8:00 - 15:00

Call Center icon
Q&A icon

Imate vprašanje? 

Poglejte naša Pogosta vprašanja, če pa tam ne najdete odgovora, nas pokličite!

Pogosta vprašanja

Katere naprave iSTYLE popravlja?
Naš Servis je pooblaščen Apple-ov servis, zato nas lahko kontaktirate za katerikoli Apple ali Beats produkt, vendar vam morda ne bomo mogli pomagati s posebnimi napravami prodanimi v določenih regijah. To so lahko katerikoli Apple produkti, ki niso bili prodani v Sloveniji preko uradnega kanala.

Katerikoli produkt, ki ni bil prodan v iSTYLE-u je lahko popravljen le pod pogoji določenimi s strani proizvajalca.
Kam lahko odnesem produkte, ki niso Apple, kupljeni pa so v iSTYLE-u?
Za popravilo ali menjavo lahko take produkte dostavite k nam, mi pa bomo produkt posredovali v ustrezen servisni center za posamezno znamko.

V primeru Apple-ovih produktov, jih lahko dostavite našo servisno poslovalnico iSTYLE Leskoškova, prav tako pa v mnogo kvalificiranih servisnih ponudnikov po svetu.
Kam dostavim svojo napravo na popravilo?
Svojo okvarjeno napravo lahko dostavite v našo servisno poslovalnico v primeru Apple in Beats produktov jih lahko pošljete tudi s kurirjem ali po pošti, če izpolnete zahtevek. Potrebno je upoštevati, da paketov, ki so poslani na drug način ne moremo prevzeti.
Kako dolgo traja popravilo?
Trajanje popravila je od 3 do 8 dni, odvisno od napake. Morate se zavedati, da se nekatera popravila lahko izvajajo le v evropskih servisnih centrih proizvajalca in lahko zahtevajo, da se naprava popravlja tam. Čas popravila je v takem primeru daljši zaradi pošiljanja.
Kam dostavim svojo napravo na popravilo?
Svojo okvarjeno napravo lahko dostavite v našo servisno poslovalnico v primeru Apple in Beats produktov jih lahko pošljete tudi s kurirjem ali po pošti, če izpolnete zahtevek. Potrebno je upoštevati, da paketov, ki so poslani na drug način ne moremo prevzeti.
Kaj moram narediti pred oddajo naprave v popravilo?
Preden pustite napravo pri nas, morate opraviti nekaj korakov za obvarovanje svojih podatkov, kot so varnostna kopija podatkov in izklop funkcije Find My iPhone. S seboj morate imeti tudi račun, ki potrjuje nakup naprave.

Za iPhone, Apple Watch in Mac morate obvezno izklopiti funkcijo Find My s pomočjo nadaljnjih navodil in odstraniti napravo iz vašega iCloud računa.

Za Apple Watch morate izklopiti tudi Activation Lock, poglejte link za pomoč pri izklopu.

Če imate težave pri izklopu se obrnite na spletno stran https://www.apple.com/contact/
Kaj moram dostaviti zraven v servisni center?
Dostaviti morate okvarjeno napravo in, če je le možno, kopijo računa. Četudi ni vedno nujno imeti s seboj računa, ga lahko Apple v nekaterih primerih zahteva. Nekateri postopki (npr. garancija) niso mogoči brez računa. Če dostavite še račun, ste lahko prepričani, da vam lahko omogočimo najboljše možne pogoje popravila.

Prosimo dostavite samo okvarjeno napravo. Dodatki ali škatla niso potrebni za popravilo.

V primeru težav s polnjenjem ali težav z baterijo je zraven potreben tudi napajalnik, ki ga uporabljate za polnjenje. Za dodatke brez serijske številke (žične slušalke, kabli itd.) je potrebna še serijska številka produkta, kateremu je bil dodatek priložen ob nakupu.

V primeru napake, ki vpliva na programsko opremo naprave, lahko potrebujemo še geslo naprave, vstopno geslo ali dostop do uporabniškega profila, da lahko težavo testiramo.
Kako poteka proces popravila?
Vsi koraki pregleda in popravila so pogojeni s protokolom proizvajalca. Apple-ov protokol popravil zahteva, da je naprava testirana s programsko opremo proizvajalca, ki zazna napake na strojni opremi. Apple določena popravila opravlja le v svojih evropskih servisnih centrih, zato lahko zahteva, da se naprava popravlja tam.

Če proizvajalčevi testi zaznajo okvaro na strojni opremi, bo naprava popravljena z novim rezervnim delom, v nekaterih primerih pa bo zaradi kompaktnosti naprave in zagotavljanja kvalitete zamenjana naprava v celoti.